CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 10, 2012

Between Kak And Sis

Jarak umur saya dan suami saya 6 tahun, tahun ini, 2012, umur saya 27 tahun, maka dengan itu umur suami saya 33 tahun sekarang.. Masalah inilah yang membuatkan saya benar2 tension..(konon tension sangat)

Bila berkunjung ke rumah rakan suami saya, isteri mereka mesti panggil saya kak.. " Masuklah kak", "Minumlah kak air tu" ( aduh, saya adik la...). Mereka beranggapan umur saya mesti lebih kurang suami saya, mungkin 30, 31 atau 32... Saya belum mencecah 3 series lagi, tolonglah mengerti.. huhuhu


Atau adakah saya nampak terlalu selekeh, (memang selalu selekeh dengan mengendong 2 orang anak).. Mungkin saya harus ke Spa kecantikan untuk me"muda" jelitakan diriku yang nampak tua ini..



Masalah berlarutan bila saya berkahwin dengan anak sulung, dan biras2 ku semuanya lebih berusia dari saya.. Suami saya ada 6 orang adik beradik, dan semuanya lelaki..

Suami : Isteri ( saya, 27)
adik kedua : Isteri (30)
adik ketiga : Isteri (28)
adik keempat : kahwin dengan wanita 2 tahun lebih tua, juga 28..

apalah nasib, dan mereka ni panggil saya kak long... Tolonglah Soleh dan Hafifuddin, cari yang muda sikit dari I ni, supaya dapat ku merasa nikmat ada adik ipar!!!

yang peliknya, tak pulak rasa tua bila orang panggil kita Sis... hehehehe

No comments: