CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 24, 2011

|| 150 juta kali...||

Masa berbuka puasa hari tu, saya tegur suami saya yang selalu berwajah serius!! Hehe..
" Nasib baik la adik Haneen ni suka senyum, kalau tak mesti garang je muka dia sebab ikut muka abang!!"
" Ulwan ikut muka ibu, comel je sentiasa"..
Suami saya jawab sambil senyum2 simpul " Pernah dengar tak lagu 150 juta kali?"
Saya jawab " Tak".. " Cuba dengar, mesti akan bersetuju dengan lagu tu" balas suami saya..

Buat yang mengenali suami saya, tau lah macam mana perangai suami saya kan??? Encik Hisom yang amat garang!! Jadi apa yang terkandung dalam lagu 150 juta kali itu??

Dengar lah lagu ini.. apa komen anda Raihana Abdul Wahab??? hehehe





Yang mustahilnya ialah, suami saya tak pernah tengok atau layan cerita Korea.. so macam mana mau nangis???

2 comments:

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

salam,

ramai yg minat lagu ni kan ?

ouh suami sy pula mmg jenis muka ceria / mudah senyum .. hehe .. same jelah kami laki bini :p

fakriyah said...

bagusla dua2 ceria!! mesti best dan meriah rumah kan???